Gure helburu nagusia haur, nerabe eta haien familien bizi-kalitatea hobetzea da. Zerbitzu integrala eskaintzen dugu, adingabeak hainbat sistemaren parte baitira, eta, horregatik, funtsezkoa da familiarekin, irakasleekin, hezitzaileekin, neurologoekin, psikiatrekin eta abarrekin batera lan egitea. Era berean, zerbitzu indibidualizatua ematen dugu, gizabanako eta familia bakoitzaren errealitatea eta beharrak kontuan hartuta.
Queremos ofrecer un servicio integral, ya que los y las menores forman parte de diferentes sistemas y por lo que, es fundamental trabajar en paralelo con la familia, profesores, educadores, neurólogos, psiquiatras, etc. Igualmente, damos un servicio individualizado, teniendo en cuenta la realidad y necesidades de cada individuo y familia.
Haurren eta gazteen ebaluazio psikologikoa psikologia zientifikoan kokatutako diziplina da, eta subjektuen behar psikologikoei erantzutean datza. Zientifikoki baliozkotutako eta garapen ebolutiboarekiko sentikorrak diren prozeduren bidez lortu nahi dira helburuak, hauen artean, jokabidearen deskribapena, azalpena, sailkapena, iragarpena eta/edo aldaketa.
Adingabeen garun-plastikotasunari arreta jartzen diogu, eta, beraz, kontuan hartzen dugu haien jokabidea testuinguruaren arabera aldakorra izan daitekeela. Horregatik, ebaluazio-eredu anizkoitza erabiltzen dugu:
La evaluación psicológica infanto-juvenil es una disciplina enmarcada en la psicología científica que consiste en dar respuesta a las necesidades psicológicas de los sujetos. Mediante los procedimientos científicamente validados y sensibles al desarrollo evolutivo, se pretende conseguir objetivos, ya sean la descripción, explicación, clasificación, predicción y/o modificación de la conducta.
Trabajamos siendo conscientes de la plasticidad cerebral de los y las menores, y por lo tanto teniendo en cuenta que su conducta puede variar dependiendo del entorno. Por ello, disponemos de un modelo de evaluación múltiple:
Kognizio eta jokabide terapiaren ikuspegitik, norbanakoaren zailtasunak pentsamendu eta jokabide desegokitzaileek mantentzen dituztela ulertzen da. Ebidentzia zientifikoan oinarritutako tekniken bidez, haurrei eta nerabeei pentsamendu eta jokabide egokigarriagoak garatzeko eta emozioak behar bezala kudeatzeko moduak irakastea da terapia mota honen ardatza.
Zer nolako zailtasunekin jarduten dugu?
Desde la perspectiva cognitivo conductual se entiende que las distintas dificultades del individuo se mantienen por los pensamientos y conductas que resultan desadaptativas. Mediante técnicas basadas en la evidencia científica este tipo de terapia se centra en enseñarles a los niños, niñas y adolescentes diferentes maneras de desarrollar pensamientos y conductas más adaptativas y gestionar sus emociones adecuadamente.
¿Qué tipo de dificultades abordamos?
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